Кулинарни изкушения

Кулинарни изкушения

петък, 27 януари 2012 г.

КЕКС С ДУПКИ

Много обичам да правя кексове.От  години не съм правила този кекс.Рецептата я прочетох в списание"Кулинарен Журнал"(мое любимо списание).Реших да я споделя с вас.Дано ви хареса.:)

Необходими продукти:
6 яйца
2ч.чаши
2ч.чаши брашно
6 с.лъжици олио
6с.лъжици газирана напитка
За пълнежа:
1пакетче кр.масло
1.ч.ч захар(аз сложих половината)
1.ч.ч.вода
2ч.л какао
пудра захар за поръсване
Начин на приготвяне:
Яйцата и захарта се разбиват с миксер,докато захарта се стопи.След това постепенно се добавя газираната напитка и олиото и  пресятото брашно.Готовото тесто се изсипва в намазнена и набрашнена форма за кекс.Пече се в предварително загрята на 180 градуса фурна.След като се изпече и изстине се обръща върху поднос и с помощта на молив се правят дупки,като в тях се налива изстиналия пълнеж.Той се прави като в метален съд се слага маслото,водата,захарта и какаото и се бърка на водна баня докато стане еднородна смес.Сместа се налива във всяка дупка  с лъжица(може и с спринцовка) :)Накрая се поръсва с пудра захар.Няма да сгрешите ако пробвате...:)Да ви е сладко.


Източник : списание"Кулинарен Журнал"

3 коментара:

  1. Много пухкав е станал! Така не съм пробвала, да пъслня през пупки, много интересно. Определено ще опитам.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми харесва много този кекс и не е сложен.Пробвай няма да загубиш.Лек ден.

      Изтриване
  2. Още заглавието ми привлече вниманието, а представянето на кекса още повече! Следващия път ще опитам и по твоята рецепта! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване