Кулинарни изкушения

Кулинарни изкушения

вторник, 17 май 2016 г.

Свинско с патладжани



Необходими продукти:

500 гр.свинско месо от бут
2 патладжана
1 глава лук
1 ч.чаша бульон
5 с.л вино
3 с.л соев сос 
1 с.л кетчуп
1 ч.л захар
олио за пържене
сол
за маринатата:
2 с.л. червено вино
2 с.л соев сос  

Начин на приготвяне:
Месото се нарязва на  ивички и се маринова с маринатата за 30-40 минути.Патладжаните се разрязват на две,посоляват се  и се отцеждат от горчивия сок.Лука се реже на дребно.Патладжаните се режат на кубчета,запържват се за около 3 минути,след което се изваждат.В същата мазнина се пържи месото и лука.В купичка се смесват бульонът,кетчупа,соевият сос,виното,захарта и хубаво се разбъркват.Когато месото е готово,към него се прибавят патладжаните.Заливат се със соса и се задушават за около 3 минути.


11 коментара:

  1. Месо с патладжан- класика.
    Добре ме подсети...

    ОтговорИзтриване
  2. Месо с патладжан- класика.
    Добре ме подсети...

    ОтговорИзтриване
  3. Обожавам го!
    Всяка твоя публикация ме радва много -
    признавам - фен съм ти / както сега е модерно да се казва/.
    Успех, момиче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Ще се изчервя вече...Целувки от мен

      Изтриване
  4. И аз съм в групата на обичащите месо с патладжани, Боби :)
    Сигурна съм, че е било много вкусно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Харесаха го!Най-важното е,че се изяде и употребихме продуктите от хладиълника .....:)

      Изтриване
  5. Чудесно предложение, Боби!
    Липсва ми контакта с теб, прегръдка (и за малкия)!

    ОтговорИзтриване