Кулинарни изкушения

Кулинарни изкушения

понеделник, 12 март 2012 г.

Мъфини с кафе и глазура

Необходими продукти:
140 гр.кафява захар
140 гр,меко масло
3 големи яйца
140 гр.брашно с набухвател(Фаринап)
2 с.л разтворимо кафе,размито в 1 с.л вода

За глазурата:
200 гр.краве масло
200 гр.пудра захар
2 ч.л разстворимо кафе,размито в 1 с.л.вода
50 гр.натурален шоколад

Начин на приготвяне:
Разбива ме захарта с маслото,докато сместа стане светла и кремообразна.Разбиваме яйцата едно по едно в маслената смес,като същевременно добавя ме по 1 с.л брашно.Добавя ме останалото брашно заедно с кафето и разбива ме отново.Разпределя ме сместа във формичките,предварително намазнени и набрашнени или със сложени хартийки.Печем на предварително загрята на 180 градуса фурна за около 17 мин.
  За глазурата разбива ме маслото със захарта,добавя ме кафето  и разстопения шоколад.Когато кексчетата изстинат напълно се нанася глазурата с шприц или пош.
Източник:Списание Good Food

2 коментара: