Кулинарни изкушения

Кулинарни изкушения

сряда, 14 март 2012 г.

Оризови кюфтета със сирене


Необходими продукти за 4 порции:
300гр.ориз
200 гр.краве сирене
1 кубче зеленчуков бульон
магданоз нарязан на ситно
черен пипер
2 яйца
брашно за овалване
150 мл олио


Начин на приготвяне:
Почиства се и измива ориза след което го изсипваме във вряща вода,в която сме разстворили зеленчуковия бульон.Оставя се да се свари като се внимава да не се превари.Хубаво е зърната да останат цели.Оцежда ме в цедка и оставяме да поистине.Смесва ме ориза с малко черен пипер и магданоз на вкус.Взема ме малко от сместа ,разстила ме я върху дланта и поставя ме парче сирене.Затваря ме го хубаво така,че плънката да не се показва.Овалва ме кюфтето в брашно,след това потапя ме в разбитите яйца и пържим в загрятото олио.

Няма коментари:

Публикуване на коментар