Кулинарни изкушения

Кулинарни изкушения

сряда, 4 януари 2012 г.

свински котлети с моцарела

Необходими продукти:

4 котлета
150гр. гъби
2 домата
3супени лъжици зехтин
500гр,пасирани домати
125 гр.моцарела
чесън,сол,чер пипер,босилек на вкус

Начин на приготвяне:
Измиваме и подсушава ме котлетите.Овкусява ме ги със сол и черен пипер.Изчиства ме и нарязва ме на шайби доматите и гъбите.
Загрява ме мазнината и запържва ме котлетите от двете страни.Изважда ме ги и на тяхно място слага ме гъбите и ги запържва ме леко.
Пасираните доматите се подправят със сол,черен пипер,босилек и чесън.Изсипва ме в  тавичка пасираните домати отгоре котлетите,нарязаните домати
и гъбите.Запича ме до готовност В предварително загрята на 220 градуса фурна.Моцарелата нарязваме на шайби и нарежда ме най-отгоре и отново запичаме докато леко се резтече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар